Guggoló súlyzó visszér, 20 perces edzések


guggoló súlyzó visszér megjegyzés visszér után

Fenyvesi Zsófia Kitalálod, mi volt az első dolog, amit online vásároltak? Sosem késő elkezdened ezeket a gyakorlatokat, ha izmosabb, formás lábakat, csinos, kerek feneket szeretnél. És amúgy is: az izmokat mindig érdemes tornáztatni. Azt a kutatók már megmondták, hogy konkrét régióról fogyni nemigen tudunk, ugyanakkor ez nem jelenti azt, hogy edzéssel formálni sem tudjuk az adott területet, guggoló súlyzó visszér dehogynem.

Visszér vagy trombózis: így deríthetjük ki

Ehhez szuper gyakorlatsor például az a tíz guggolástípus, amit a Women's Health szedett össze a fenék csinosítására, na meg a combok, a lábszárak, a fenék, illetve fenék izmainak edzésére. A gyakorlatokhoz az alábbiakra lesz szükséged: Edzőruha és cipő Egy pár kézi súlyzó 1. Klasszikus guggolás Vállszélességben tedd terpeszbe a lábaid, majd fokozatosan ereszkedj guggolásba úgy, hogy közben hátratolod a csípőd és hajlítod a térded.

Felállás közben szorítsd össze a farizmokat. Figyelem: a feladat közben a sarkadnak mindvégig a padlón kell maradnia, itt megnézheted, mi a tökéletes gyakorlat titka!

Klasszikus guggolás Fotó: Shutterstock 2. Guggolás erősítő gumikötéllel Állj vállszélességű terpeszbe és húzd fel a vádlidra a gumikötelet, majd a klasszikus guggolást követve ereszkedj folyamatosan egyre mélyebbre. Pici szünet után felállás a kezdő pozícióba.

Tudom futtatni a visszerek

Szumóguggolás súlyzóval Fogj a kezedben, a mellkasod előtt egy kézi súlyzót, majd állj kétszeres vállszélességű terpeszbe, lábfejeid enyhén nézzenek kifelé, oldalra. Csípő hátra, térd hajlít, szünet és vissza.

guggoló súlyzó visszér az alsó visszér műtéti kezelése

Guggolás súlyzóval Fotó: Shutterstock 4. Fej fölé nyomás guggolással Végy egy pár kézi súlyzót, tartsd őket a vállaid mellett, majd ereszkedj guggolásba, hogy a combjaid párhuzamosak legyenek a padlóval.

  • Fő visszér mi ez
  • 5 kalóriaégető futópados edzésterv

Ezután emelkedj fel, és ahogy felálltál, egyenes karral nyomd ki a fejed fölé a súlyokat. Guggolás széles terpeszbe ugrással Ez a gyakorlat csípőszélességű terpesszel indul.

Kezeidet tartsd a mellkasod előtt összefonva.

A guggolás 10 alapváltozata a szép lábakért és a kerek fenékért

Ereszkedj guggolásba, a térdedet hajlítsd szinte kilencven fokig, ezután ugorj szélesebb terpeszbe, majd azonnal vissza. Guggolás előre emeléssel Guggoló súlyzó visszér el vállszélességű terpeszben, karjaidat engedd le, mindkét kezeddel fogd meg a súlyzó egy-egy tárcsáját.

Ereszkedj le, ameddig csak bírsz, közben pedig emeld vállmagasságba a súlyzót.

guggoló súlyzó visszér visszér piócák vélemények

Miközben visszatérsz az eredeti pozícióba, a súlyzót ereszd le. Guggolás szökkenéssel Vállszélességű terpeszben kezdünk, karjaidat engedd le az oldalad mellé. Guggolj le annyira, hogy combjaid párhuzamosak legyenek a padlóval, és közben a kezedet is nyújtsd előre hasonlóan.

Állj meg, aztán ugorj olyan magasra, amilyenre csak tudsz úgy, hogy kezeidet közben hátralendíted.

guggoló súlyzó visszér cápa zsír krém visszér vélemények

Guggolás melltől nyomással Egy-egy kezeddel a tárcsákkal ráfogva tartsd a mellkasod előtt a kézi súlyzót, miközben könyökeidet szorosan az oldaladhoz nyomod, és állj vállszélességű terpeszbe. Guggolj olyan mélyre, amennyire csak tudsz, majd amikor a leglentebb vagy, nyomd ki előre a súlyt, majd vissza, szünet, és állj fel.

Kitörés Itt az alapállásnál lábaid egymáshoz képest eltolva, a hogyan kezelik a visszéreket a korai szakaszban lábad körülbelül két láb kb.

30 napos guggolás kihívás – feszes popsi, formás combok

Kezeid a csípődön. Ereszkedj le a testeddel, amíg csak bírsz törzs egyenes! Lábcserével ismételd meg a gyakorlatot. Kitörés Fotó: Shutterstock Kitörés oldalemeléssel Alapállás hasonló, mint az előbb, azonban ezúttal végy súlyokat a kezedbe, engedd le őket oldalra, tenyereid egymás felé nézzenek.

Egyenes törzzsel ereszkedj le, amíg csak tudsz, majd szünet, és ahogyan felállsz, emeld fel a súlyzókat vállmagasságba oldalra.

guggoló súlyzó visszér mely tabletták jobbak a visszér ellen

Ne maradj le semmiről!